ThE bROcCOLI's HAir

My photo
A full time of Bachelor of Applied Language Studies (Honours) Malay Language for Professional Communication at Universiti Teknologi MARA.Aku dibesarkan dlm famili yang sederhana dimana ayahku mendidik supaya berusaha utk mendapatkan sesuatu.susah payah untuk mendapatkan sesuatu mengajar ak untuk terus,terus,dan terus berusaha...biar x dapat pon..kematian ibu mse kecilku membuatku untuk terus tabah..dan sekarang ak dah 20 tahun..sepanjang 20 tahun ak hidup di bumi ALLAH SWT..disitulah kisahku bermula..insan yang bernama Amin Ja'afar..

Wednesday, 6 April 2011

cuti sem n...cat rumah cat bilik la....

so agak lame ak menyepi dri blog n..bukan ape ak x tahu nak share ape ng korang..n pon atas desakan fizol anas...hahaahahah..hmmm..ak pon terfikir..ape yang ak nak share

terfikir lak kat umah ak tgh renovate..cat umah ..so ape kata ak share sket ape yang ak buat sepanjang cuti sem 2 n..
   dengan mengecat rumah n bilik ak       so mesti korang dah bosan x de tajuk2citer lain k ak nak share.weell..this is my blog..so i can write anything i want...so ak x mo karut panjang2 kat sini..so n la gambar yang ak sempat capture..so harap korang enjoy tengok gambar bilik ak ...ok x ng warna tuh..ak buat sendiri tau..sehari suntuk dok mengadap cat aje..sampai ak x blh tido dok bau cat aje..blh mati ak??ahahahah
n la gambar...tengok la..pastu ace komen sket..x susah kan??
tempatku beradu..biasa2 aje..
warna pink lagi..



ni la hasilnye...gabungan 2 warna..lily white and pink..
terhasil ruangan tidur yang tenang..
cetusan ideaku sendiri..
amacan ade gaya ALEX YONG x??

                           ruangan n belum siap lagi..x tahu la nak letak color ape??any ideas from u guys??

                                        tetiba lak ak teringat akan sesuatu..sesape yang pernah masuk bilik ak dulu B301..
                                                 tahulah mereka akan gambar ini....

    hahaahahahahahahahah....tahukah anda???fikir la2....rindunye!!!

No comments:

Post a Comment